Jmenuji se Miloš Lácha a jsem konzultant internetového marketingu. Protože je to obor celkem nový, rád Vám v článku vysvětlím, co vše obnáší a proč se Vám vyplatím, když si mé služby objednáte.
Okénko do historie
Narodil jsem se v roce 1977, takže nejsem v tomto oboru žádný začínající student, ale, nebál bych se to napsat, ostřílený znalec internetu, který jsem objevil v roce 1999, kdy jsem si také založil svůj první e-mail a začal objevovat krásy a taje internetového světa. S tím přišel také zájem vytvářet „webové stránky“, uvozovky jsou tam schválně, protože jednostránkový web na hostingu zdarma vytvořený v programu MS Word, později v MS Frontpage, by se dnes po více než 15 letech dalo stěží nazvat www stránkou :)
Později mě začala zajímat propagace stránek na internetu, protože i když je vytvoříte, nebo si web necháte vytvořit, neznamená to, že se bude zobrazovat hned na první straně vyhledávačů Google, Seznam, Bing a dalších. Ještě v době, kdy nikdo neměl ani potuchy o penalizacích stránek, jako to je nyní, se dalo pouhou registrací do katalogů a odkazy v patičce partnerských stránek dostat na velmi dobré pozice na důležitá klíčová slova pro Váš obor. Postupem let se ale jak tvůrci webů, tak i samotné vyhledávače zdokonalili a proto praktiky, které jsem popisoval, je dnes lepší vynechat a stránky optimalizovat lépe, například kvalitní tématické zpětné odkazy z autoritativních webů stále mají velký význam.
Otázka zní – Potřebuji své stránky optimalizovat?
Jak jsem psal v předchozím odstavci, když máte hotové webové stránky, tím se samo o sobě nedostanou na dobré pozice ve vyhledávačích. Pokud jste již někdy slyšeli zkratku SEO, nebo Vám někdo nabízel SEO pro Váš web (což je v českém překladu Optimalizace pro vyhledávače), rozhodně doporučuji přečíst článek Co je to SEO, který jsem napsal, a popisuji v něm veškeré důležité pojmy a principy, jak to celé funguje.
Samozřejmě i tento obor se vyvíjí a co platilo před pár lety, dnes už neplatí. Rozhodně ale dbejte na to, že kvalitní – pravidelně aktualizovaný obsah stránek je jedna z nejdůležitějších částí, na kterou byste měli dbát již v začátcích vytváření webu. Nově také Google od dubna 2015 bude posuzovat i to, zda konkrétní web je responsivní, tzn. přizpůsoben pro prohlížení na mobilních zařízeních jako jsou tablety a chytré telefony. Kdo toto u svých stránek mít nebude, ten bude znevýhodněn a dosavadní pozice ve vyhledávači Google může už v dubnu klesnout.
Sám vlastním a spravuji několik desítek webů, které jsou ve svých oborech velmi úspěšné, díky jejich kvalitní propagaci na internetu mojí zásluhou ;-) Rád píšu na svůj blog o cestování a vytvořil jsem mimo jiné i tyto stránky, které právě čtete.
Časté dotazy klientů
- Web není vidět ve vyhledávači na požadovaná klíčová spojení a někdy ani po zadání jeho www adresy
- Moje stránky se minulý rok propadly ve výsledcích vyhledávání, zřejmě mám penalizaci a nevím, jak toto vyřešit
- Můj e-shop nevydělává tolik, kolik bych si představoval
- Potřebuji předělat design stávajících stránek a vytvořit k nim i blog
Služby, které nabízím, se Vám vyplatí
- Optimalizace webů a s tím spojené zvýšení návštěvnosti na další klíčová slova a spojení, ale hlavně zvýšení konverzí
- Pokud je Váš web penalizován (není na internetu dohledatelný), pomohu s odstraněním tohoto problému
- Tvorba webových stránek postavených na redakčním systému (vše si po zaškolení můžete již upravovat sami)
- Redesign stávajících stránek do moderního, responsivního designu
- Tvorba blogů či mikrostránek (podpůrných webů pro hlavní web firmy)
- Propagace stránek na sociálních sítích (Facebook, Google+, Twitter)
- Vše Vám podrobně vysvětlím, co by naše případná spolupráce obnášela, odborné anglické názvy vysvětlím „česky“, aby jim každý rozuměl
Rádi byste využili mých služeb? Pak mě, prosím, kontaktujte prostřednictvím mého webu www.litoweb.cz